ACEA pristato naujas Europos specifikacijas lengvųjų komercinių automobilių variklių tepimo alyvoms.

Kiek vėluojant pristatyta naujausia ACEA (Europos Automobilių Gamintojų Asociacija) lengvųjų komercinių automobilių variklių tepimo alyvų specifikacijų redakcija, kuri keičia 2016 versiją.
Nauji 2021 versijos reikalavimai atitikimui pradeda galioti nuo 2021 m. gegužės 1-osios ir privalomi įdiegti iki 2022 m. gegužės 1-osios. ACEA nariai, gaminantys ir tobulinantys naujas lengvųjų komercinių automobilių variklių sistemas, tęsia kuro naudojimo efektyvumo ir aukštesnio veiksmingumo, kurių tikisi vartotojai, paieškas. Degalų taupymas reiškia žemesnės klampos tepimo alyvų panaudojimą.

Šiandieninės pagrindinės lengvųjų komercinių automobilių variklių technologijos yra benzininiai ir dyzeliniai varikliai su tiesioginiu įpurškimu ir turbo-pripūtimu, taip pat papildyti start-stop strategija, hibridine ir elektrine technologija. Todėl, lengviesiems komerciniams automobiliams variklius gaminantys, ACEA nariai, siekdami užtikrinti šiuolaikinių variklių apsaugą ir veiksmingumą, įdiegia naujus variklių testus dvejose naujose variklių tepimo alyvų kategorijose.

Pirmoji nauja kategorija yra aukšto peleningumo (High SAPS) A7/B7-21 variklio tepimo alyvų kategorija skirta apsaugoti naujausius žemų sūkių ir ankstyvo uždegimo turbo benzininius variklius su tiesioginiu įpurškimu nuo dėvėjimosi, o tiesioginio įpurškimo dyzelinius variklius nuo teršalų ir nuosėdų susidarymo turbokompresoriuose.

Antra C6-21 (0W20) kategorija apjungia žemo peleningumo tepimo alyvas, kurios yra skirtos tiems patiems variklių tipams kaip ir pirmoji, ir suderinamos su papildomai naudojamais katalizatoriais, benzino ir dyzelino kietųjų dalelių filtrais (GPF&DPF) dujų išmetimo sistemose.

etepalai.lt
Teisinga alyva, teisingoje vietoje, teisingu laiku!