„Rolls-Royce“ patvirtino „Mobil Jet Oil“ alyvos naudojimą sraigtasparnių varikliuose.

„Mobil Jet ™ Oil 387“ buvo patvirtinta naudoti „Rolls-Royce M250“ ir „RR300“ varikliuose, kurie dažniausiai būna sraigtasparniuose, pranešė „ExxonMobil“. „Rolls-Royce M250“ yra vienas populiariausių turbininių variklių pasaulyje, turintis daugiau nei 170 skirtingų sraigtasparnių ir fiksuoto sparno pritaikymų civiliniuose ir kariniuose orlaiviuose.

Sraigtasparnių varikliai yra naudojami aukštoje temperatūroje ir reikalauja turbininių alyvų, užtikrinančių puikų sandarumą. Kaip „ExxonMobil“ pažangiausia aviacinių turbinų variklių alyva, „Mobil Jet Oil 387“ užtikrina puikų sandarinimo suderinamumą ir ilgesnį tarnavimo laiką, siūlanti apsaugą nuo alyvos nuotėkio, pranešė bendrovė. „Mobil Jet Oil 387“ taip pat siūlo nepriekaištingą nuosėdų kontrolę ir oksidacinį stabilumą, taip pat geresnį apkrovimo išlaikymą, palyginti su kitomis aukšto šiluminio stabilumo (HTS) alyvomis.

„Tikimės, kad naudodami„ Mobil Jet Oil 387“ sraigtasparnių operatoriai pastebės geresnį sandariklių suderinamumą, nuotėkio prevenciją ir nusidėvėjimą, palyginti su kitomis aukšto šiluminio stabilumo alyvomis“, - sakė „ExxonMobil“ vyriausiasis aviacijos inžinierius Edas Barnesas. „Priežiūros specialistai taip pat matys papildomą naudą, nes „Mobil Jet Oil 387“ yra šviesesnės spalvos, todėl jiems bus lengviau įvertinti ar nėra nuosėdų.“

„Mobil Jet Oil 387“ alyva yra patvirtinta naudoti variklių gamintojų įvairiuose modeliuose ir komponentuose. Taip pat atitinka daugybę sudėtingų pramonės specifikacijų, įskaitant „SAE AS5780 High Performance Capability“ ir JAV karinę specifikaciją „MIL-PRF-23699-HTS“.

Dėl šio paskutinio patvirtinimo „Kauai“ įsikūrusi Havajų sraigtasparnių kelionių ir užsakomųjų reisų kompanija „Jack Harter Helicopters“ yra pirmoji sraigtasparnių kompanija, dirbanti su „ExxonMobil“, konvertuojanti savo M250 variklių parką iš senosios HTS alyvos į „Mobil Jet 387". Jackas Harteris valdo penkių sraigtasparnių parką - iš jų keturi yra MD 500E sraigtasparniai, dirbantys su M250 varikliais. Kiekvienas jų sraigtasparnis vidutiniškai per metus praleidžia apie 1200 skrydžio valandų tarp kelionių, užsakomųjų skrydžių ir išorinių krovinių tarnybų.

Jackas Harteris taip pat naudoja „Mobil Jet Oil 387“ alyvą savo išorinių krovininių sraigtasparnių sankabos dalyse, kad padėtų pagerinti krovos apkrovas.

„Dėl aukšto sraigtasparnių naudojimo lygio - variklio patikimumas yra labai svarbus mūsų veiklai“, - sakė Casey Riemer, „Jack Harter“ sraigtasparnių specialiųjų projektų vadovas.

„Mobil Jet Oil 387“ tepalas gaminamas moderniausioje „Port Allen“ aviacijos tepalų gamykloje Baton Ruže, Luizianoje. Pažangios gamybos technologijos užtikrina aukščiausią Mobil alyvos kokybę.

2012 m. visame pasaulyje pristatyta „Mobil Jet Oil 387“ yra pažangiausia turbininių variklių alyva, kurią „ExxonMobil“ gamina ir turi beveik 120 metų istoriją aviacijos pramonėje.


UAB P. Markevičius ir Ko
Islandijos pl. 217-11, LT-49165, Kaunas, Lietuva

Darius Šeštakauskas
Tepimo produktų inžinierius
Mob. +370 687 75621
El.p. techDesk@pmarkevicius.lt


etepalai.lt
Teisinga alyva, teisingoje vietoje, teisingu laiku!